Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Mikka - 17 mars 2011 18:42

Nu är det dags att knyta ihop säcken för ikväll.

Jag har hunnit med och gör allt som jag hade planerat att jag skulle.

Min kära katt tog krokben på mig så halva middagen hamnade på golvet!

Gissa vem som blev något sur...morr!!

Som om inte det räckte så har hon spytt hårbollar...morr!

Så just nu vill jag ha några timmars semester och slippa henne en stund!!

Igår var det sesångspremiär för Greys anatomy.

En ganska platt start tycker jag.

Sen tittade jag på Of the map.

Hm...vet inte riktigt vad jag tyckte om den... jag får ge den en chans till innan jag dömmer den!

Till min stora glädje så har dom lagat masten som jag klagade på igår så nu funkar internet igen och jag kan lyssna på musik!!

Nu längtar jag efter sängen.

Trots allt så har det varit en riktigt bra dag!

Av Mikka - 17 mars 2011 11:16

Idag är det den stora städdagen inför tjejmys kvällen på lördag.

Därför blir det bara en kort och snabb runda med bloggande idag.

Mitt internet funkar lite bättre.

En mast som sänder signalerna för internet har gått sönder.

Det är värre än att tugga tuggummi!!

Nu måste jag röra på mig.

Tidigare månad - Senare månad

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards