Alla inlägg under mars 2011

Av Mikka - 31 mars 2011 22:29

Nu är det dags att gå och sova.

Dagen började bra.

Fick sen på eftermiddagen ett telefonsamtal som skakade om mig ordentligt.

Jag är ändå glad för det samtalet för det tvingar mig att lita på andra människor och ta emot deras hjälp.

Samtalet väcker så många tankar och känslor.

Hur grymma människor finns det i denna värld?

Hur kan vissa människor få bli föräldrar?

Hur kan dom olika skyddsnäten vi har i Sverge låta detta gå så långt som det har gjort?

Inte en gång utan två gånger har detta skett!! 

Det är ofattbart...jag saknar ord!

Denna värld är så snedvriden och grym!

Jag inser att jag är lyckligt lottad som har människor som jag kan söka stöd och hjälp ifrån och det är jag så evigt tacksam för.

Nu ska jag försöka sova några timmar så jag orkar ta itu med morgondagen. 

Av Mikka - 29 mars 2011 18:14

Jag är ganska nöjd med min dag.

Städat hat det blivit idag på förmiddagen. 

Efter det gick vi och handlade.

Ätit god middag. 

Varit ute en sväng med min lilla älskling.

Jag längtar till sommaren.

Min lilla höna och jag brukar ligga och lata oss på gräsmattan när det är varmt, hon älskar det.

Jag har sett snödroppar idag ett vårtecken dock ett litet sådant... 

Imorgon är det dags att åka till Vetlanda igen...

Nu ska jag äta lite mat. 

Av Mikka - 28 mars 2011 09:52

God morgon!Jag vaknade tidigt idag.Istället för att ligga kvar i sängen gick jag upp och bakde ett gäng frallor.Jätte gott och jag hade rött te till det.Det är fullt upp hela dagen.Diska, städa...så min dag kommer att gå fort.Jag hade tänkt att gå en runda med min lilla älskling men vintern gjorde ett tappert försök att stanna kvar så nu är det bara blask ute.Jag är såååååå tött på vintern nu.Jag såg snödroppar i fredags så jag hoppas att våren inte ger upp utan ser till och komma snart.

Av Mikka - 27 mars 2011 16:02

Nu har jag försök att blogga  fyra gånger!!!!!!!!

Datorn säckar ihop och min frustration växer!!!!!!!!

MORR!!!!!!

Dagen började med migrän och jag klev upp kl 11, trodde jag!

Det visade sig att jag hade glömt ställa om klockan....

Jag hade tänkt skriva om annat men är på dåligt humör....

En dag där allt som kan strula strular!

Av Mikka - 26 mars 2011 18:32

Idag är det min lugna dag då jag inte gjort ett enda dugg.Sov lite längre, har varit ut och gått med min lilla älsklingoch käkat pizza.Det är skönt att ha en sån dag så man får chansen och ladda batterierna lite så att man orkar med den nya veckan som kommer.Det är vad som har skett i min värld idag.Inte så spännande men ändå så underbart skönt!

Av Mikka - 25 mars 2011 12:13

Japp, det är fredag och för en gång skull är jag på toppen humör!Ska laga något extra gott ikväll men jag vet inte riktigt vad !Bra planering....;)Sitter och lyssnar på The Playtones...dom är sååååå bra!Mitt lilla knyte ligger jämte mig på skrivbordet och sover så himla gott.Vi var ute och gick idag och det gick bra och inga sura fräsningar!Ibland gör hon mig gråhårig, men jag älskar henne ändå.Vad gäller konflikter så har det varit lugnt än så länge.Jag hoppas att helgen blir så också!Nu ska jag käka!

Av Mikka - 24 mars 2011 15:54

Nu är jag tillbaka efter ett kort blogg uppehåll.Livet är inte ett dugg roligt just nu.Det är bråk och tjafs om skitsaker.Folk visar sidor som gör att jag tvivlar på deras äkthet.Jag har ingen aning vart allt detta kommer att sluta med.All min ork och energi går just nu åt till att bara hålla mig flytande.Något helt annat...Greys anatomy var riktigt bra igår.Även det ny programmet Of the map har jag börjat gilla. Jag var lite tveksam till den i förra veckan men min åsikt är ändrad.Det var allt för idag.

Av Mikka - 22 mars 2011 13:29

Idag är det en riktigt tuff dag.

Har ingen inspiration.

Bloggar imorgon istället.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards