Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Mikka - 18 mars 2011 18:00

Jag kan konstatera, nu när kvällen närmar sig, att dagen blev bättre än jag trodde att den skulle bli!

Jag har inte städat färdigt, men jag hinner det i morgon.

Handlingen gick bra!

Tidigare i veckan fick jag en oväntad vän förfrågan på facebook som jag accepterade.

Idag hörde den personen av sig på chatten.

Jag blev förvånad men jätte glad!

En stor kram till dig!

Jag tittade på dagens avsnitt av familjen Kardashian.

I normala fall är dom galna men idag slog dom alla rekord!

Ena dottern, Khloe vill flytta till New York och starta en egen klädkollektion.

Mamman, Kris, tycker inte att det är någon bra ide´och vill inte att barnen ska flytta till egna hem för då har hon igen som hon kan lägga sin tid på.

Ett förslag som mamman hade var att skaffa en ny bebis.

Döttrarna fick nog och ville påminna henne om hur krävande små barn är så dom hyrde en schimpans som hette Suzie.

Sen kan du räkna ut hur det slutade!

Apan hängde i deras sänghimmel!

Pappan, Bruce, åkte till lekparken med apan och åkte rushkana!

Jag höll på och dö av skratt!!

Jag kan lugnt konstatera att denna värld är en konstig plats att leva på!

Av Mikka - 18 mars 2011 12:25

En ur usel star på dagen.

Jag har bara sovit fyra timmar i natt.

Världens migrän dessutom.

Jag ska handla mat och städa färdigt tills imorgon men begriper inte hur jag ska räcka till idag!!

Och så denna snö!!!!

Nu får det vara nog!

Jag vill ha vår, sol och värme!

Som tur är ligger min katt lågt idag, har inte sett henne än...hon har några gömställen som använder när hon inte vill vara social.

Jag håller tummarna för att dagen slutar bättre än den började.

Nu måste jag dra!

Tidigare månad - Senare månad

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards